<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d11382979\x26blogName\x3dMazl\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mazl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_NL\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mazl.blogspot.com/\x26vt\x3d1774602635423030890', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
          Mazl
WEPLOCH: STOER, LEEST PRETTIG    
Mazl ©2005-2012

Knopjes

Home





Get Firefox!





Browse Happy logo





Google PageRank Checker Tool

Notepad rules

Bass



kostenloser Counter


Translation




Zoeken in dit log



zaterdag, december 17, 2005

  Addertje
Biertje?Zit ik laatst gezellig in een kroegje, biertje erbij, was er een vrouwtje dat een paar keer een vuurtje kwam vragen, en zo raakten we aan de praat. Ze was ook onderneemster, en erg geïnteresseerd in wat ik voor werk deed. Na afloop wilde ze me graag nog eens spreken, ze had iets interessants, dus wisselden we telefoonnummers uit. Van de week belde ze, ze wilde me nog graag eens spreken, of we iets konden afspreken. De alarmbellen rinkelden natuurlijk al, maar toch een afspraak gemaakt. En daar kwam de aap uit de mouw: Kettingverkoop, van de beruchte firma Alticor (voorheen Amway). Wat moet je een zielig leven hebben als je iedereen om je heen als potentiële geldbron ziet...

2 Reacties:

Op 17/12/05 13:55 zei Anonymous Anoniem ...

ook ik ben daar eens bijna ingetrapt.. ooit eens meegeweest naar zo'n meeting.. was strikt geheim allemaal dus wist niet wat me te wachten stond. Mén wat ben ik blij dat ik er niet mee in zee gegaan ben zeg pffff (was pyramidespul)

 
Op 17/12/05 23:08 zei Blogger Biebs ...

Nou lekker dan...

 

Een reactie posten

<< Home

Over mijzelf


Naam:
Mazl
Locatie:
Almere, Netherlands
Email:
mazl66@gmail.com
Ik ben:
man, dertiger, vader, muziek, internet, humor, ondernemer en steenbok bovendien
Mijn profiel



Laatste reacties


Flickr

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Mazl. Make your own badge here.