<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d11382979\x26blogName\x3dMazl\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mazl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_NL\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mazl.blogspot.com/\x26vt\x3d1774602635423030890', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
          Mazl
WEPLOCH: STOER, LEEST PRETTIG    
Mazl ©2005-2012

Knopjes

Home





Get Firefox!





Browse Happy logo





Google PageRank Checker Tool

Notepad rules

Bass



kostenloser Counter


Translation




Zoeken in dit log



maandag, mei 23, 2005

  Een goed begin
Vanmorgen reed ik eigenlijk nèt iets te laat weg toen ik de kinderen naar school ging brengen. Maar met een beetje doorrijden zouden we het nog wel halen. Helaas, er was een algehele verkeerscontrole onderweg, en ja hoor, ik werd er tussenuit gepikt. Een van de kinderen had zijn gordel niet om gedaan, dat werd een boete van € 45,00. "Mag ik uw rij- en kentekenbewijs?" vroeg de agent. Ik gaf hem mijn rijbewijs, en vertelde hem dat ik het kentekenbewijs niet bij mij had. "Dan krijgt u daar ook een bon voor" was het commentaar van de agent. Voor het uitschrijven van de bonnen had hij 10 minuten per bon nodig. We waren tegen 9 uur op school...
En dan het ergste: de autopapieren bleken achteraf dus in het dashboardkastje te liggen; dat had dus èn € 30,00 èn 10 minuten èn een hoop ergernis gescheeld. Posted by Hello

4 Reacties:

Op 23/5/05 18:36 zei Anonymous Anoniem ...

Alvast hartelijk bedankt voor je donatie aan de staatskas!

 
Op 23/5/05 20:58 zei Anonymous Anoniem ...

Men... als je in zo'n fuik rijd pakken ze je ook overal op pfffff

 
Op 23/5/05 22:24 zei Anonymous Anoniem ...

Kassa.........zonde van je geld....

 
Op 24/5/05 11:18 zei Anonymous Anoniem ...

Oeps... :S

 

Een reactie posten

<< Home

Over mijzelf


Naam:
Mazl
Locatie:
Almere, Netherlands
Email:
mazl66@gmail.com
Ik ben:
man, dertiger, vader, muziek, internet, humor, ondernemer en steenbok bovendien
Mijn profiel



Laatste reacties


Flickr

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Mazl. Make your own badge here.