<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d11382979\x26blogName\x3dMazl\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mazl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_NL\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mazl.blogspot.com/\x26vt\x3d1774602635423030890', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
          Mazl
WEPLOCH: STOER, LEEST PRETTIG    
Mazl ©2005-2012

Knopjes

Home





Get Firefox!





Browse Happy logo





Google PageRank Checker Tool

Notepad rules

Bass



kostenloser Counter


Translation




Zoeken in dit log



dinsdag, maart 29, 2005

  Limburg
Ik was vandaag naar Limburg, ik zet de radio aan in de auto, en ik hoor een liedje van Jack Poels, je weet wel, van Rowwen Heze en ik was meteen in de stemming. Hier is een stukje tekst:

En als ik interessant ga doen
Met grote woorden, ver gezocht
Geef jij mij een lange zoen
In een hele lange bocht
Wolken gaan met ons op reis
Dorpen gaan aan ons voorbij
En ik maak mezelf wijs
Nog nooit was Limburg zo dichtbij


En hier kan je een stukje beluisteren.

2 Reacties:

Op 30/3/05 10:22 zei Anonymous Anoniem ...

rowwen heze blijft geweldig..meerdere malen live meegemaakt en ook 2 dvd's van ze hier in huis die helemaal grijs gedraait worden omdat de kids er zo wezeloos van zijn.

 
Op 30/3/05 19:07 zei Anonymous Anoniem ...

Ja! Jack steent grote tijd of zo :)

Als je 't beluistert waan je je sowieso in Limburg, al zit je in Fryslan :)

 

Een reactie posten

<< Home

Over mijzelf


Naam:
Mazl
Locatie:
Almere, Netherlands
Email:
mazl66@gmail.com
Ik ben:
man, dertiger, vader, muziek, internet, humor, ondernemer en steenbok bovendien
Mijn profiel



Laatste reacties


Flickr

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Mazl. Make your own badge here.