<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d11382979\x26blogName\x3dMazl\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mazl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_NL\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mazl.blogspot.com/\x26vt\x3d1774602635423030890', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
          Mazl
WEPLOCH: STOER, LEEST PRETTIG    
Mazl ©2005-2012

Knopjes

Home





Get Firefox!





Browse Happy logo





Google PageRank Checker Tool

Notepad rules

Bass



kostenloser Counter


Translation




Zoeken in dit log



zondag, januari 15, 2006

  Surprise
Veertig
Vandaag ben ik veertig jaar geworden, en dat heb ik geweten ook. Gisteren met mijn neefjes op stap geweest, die hadden als kado een leuke dag aangekondigd. We zijn lekker wezen skieën 's middags en daarna heerlijk gegeten met zijn allen. Vervolgens reden we weer langs mijn huis. Nietsvermoedend stapte ik binnen, en wat bleek? Huis vol visite en 'party on'. Er was een suprise party voor mij georganiseerd in après ski stijl (hoe toepasselijk) kompleet met heus sneeuwkanon, veel bijpassende drankjes, een profesioneel team achter de tap, lekkere hapjes, en iedereen in passende kleding. En natuurlijk veel felicitaties en kadoos (Het origineel staat hier). Tot diep in de nacht nog leuke spelletjes gedaan. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad, het was een grandioos feest!

Er blijken zelfs video beelden te zijn gemaakt: een impressie :D

18 Reacties:

Op 15/1/06 20:42 zei Anonymous Anoniem ...

mmm, geduld is niet mijn sterkste kant... ;)

 
Op 15/1/06 21:55 zei Anonymous Anoniem ...

(Nu slaat de reactie hierboven natuurlijk nergens meer op... :D )

 
Op 15/1/06 22:02 zei Blogger Mazl ...

Nee nu niet meer :P

 
Op 15/1/06 22:03 zei Blogger Mazl ...

Maar voor de duidelijkheid, er stond een tijdje een even geduld postje

 
Op 15/1/06 22:07 zei Anonymous Anoniem ...

het was super...en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!! :)

 
Op 15/1/06 22:20 zei Anonymous Anoniem ...

Marcel...wij hebben ook genoten! 't Was een superfeestje!

 
Op 15/1/06 22:54 zei Anonymous Anoniem ...

Oh ja, bijna vergeten... GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Je bent nog ongeveer een uur jarig. ;)

 
Op 16/1/06 00:28 zei Blogger Mazl ...

Ik heb ondertussen nog wat fotootjes aangepast :D

 
Op 16/1/06 10:21 zei Anonymous Anoniem ...

whaha

 
Op 16/1/06 16:03 zei Blogger Biebs ...

Hahaha...geweldig!!
We hebben enorm genoten.
Eneuh..je hebt het netjes gehouden :P

 
Op 16/1/06 16:22 zei Anonymous Anoniem ...

Was echt een geweldig feesie! Heb (ondanks dat ik de BOB was, enorm genoten)...En het is nog redelijk 'beschaafd' gebleven.
Er is in ieder geval niet te veel gelebberd, geknuffeld of getongd *ahum* :-P

 
Op 16/1/06 16:38 zei Anonymous Anoniem ...

Gefeliciteerd! Ziet er uit als een supertof feest! Ennuh, welkom in de wereld der veertigers!

 
Op 16/1/06 21:22 zei Anonymous Anoniem ...

gefeliciteerd Mazl!!!
je weet het leven begint bij 40...
Geniet ervan!

 
Op 17/1/06 10:56 zei Blogger Erika Koukos ...

Nog van harte!
eind van het jaar ben ik ook aan de beurt :-(
valt het mee of tegen 40 zijn?

 
Op 17/1/06 16:47 zei Blogger Mazl ...

Heb begon in ieder geval geweldig! :D

 
Op 17/1/06 17:47 zei Blogger Erika Koukos ...

Ja zo'n feestje is een ontzettend goed begin! Het zal dan toch wel waar zijn dat het leven bij 40 begint.

 
Op 17/1/06 17:55 zei Blogger Mazl ...

Het feesten begint bij 40 :D
(of is het nou omgekeerd?)

 
Op 22/1/06 12:56 zei Anonymous Anoniem ...

geweldig naar me zin gehad.

 

Een reactie posten

<< Home

Over mijzelf


Naam:
Mazl
Locatie:
Almere, Netherlands
Email:
mazl66@gmail.com
Ik ben:
man, dertiger, vader, muziek, internet, humor, ondernemer en steenbok bovendien
Mijn profiel



Laatste reacties


Flickr

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Mazl. Make your own badge here.